Urząd Miasta Bielsko-Biała zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej zapytajmieszkancabb.pl
- Data publikacji strony internetowej: 2024-07-01
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-03-24
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony.aplikacji lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony/aplikacji lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony/aplikacji lub elementu strony/aplikacji, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Sekretarz Miasta Bielsko-Biała
- Adres: Sekretariat Sekretarza Miasta
pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała
Pokój nr 61 - E-mail: sekretarz@um.bielsko-biala.pl
- Telefon: 33 4971 471